Hier spreekt men Vlaams!
Schrikt nie as ge diejen titel ier leest. Ge zijt niet per abuis in ‘t ledenblad van de Vlaams-nationalisten beland. ’t Is alleen dawe in Vlaanderen wonen en dasse daar nu al eel wa dagen aant discuteren zijn over onze taal. Klappen wij Vlaams? Of spreken wij Nederlands?
